Besvikelse...

...är vad jag fick uppleva. Jag och älsklingen var iväg till Elgiganten och köpte en varsin iPod, de hade extrapris på dem för 990:-. Jag har länge gått och sneglat på en sådan, "de ska ju vara så bra" har man hört från många håll. Allting slutade med att vi lämnade tillbaka dem dagen därpå. De var inte alls så "bra" som vi trodde, vi blev båda två grymt besvikna på dem. Visst de är riktigt snygga, men det var en massa krångel och mickel för att få in saker. Det tar evigheters evigheter och man måste prompt ha iTunes för att få in något i dem. En annan är van vid att slippa "krångel" och "lång väntetid" i vanliga fall. Så hädanefter blir det aldrig något ifrån Apple Macintosh. Nu i efterhand när man har pratat med personal i andra butiker, ja men iPods de är krångliga på det viset, får man höra då. Varför inte upplysa en om det innan? Så det får antingen bli en bättre mp3 spelare eller en mediaspelare istället, där det bara är att flytta över direkt och slippa allt mickel. Det finns ju rätt snygga sådana också. Nej iPods är rätt överskattade har jag kommit fram till. Så här kommer talesättet till rätta "det är insidan som räknas och inte utsidan".

Nej nu ska jag hoppa in i en dusch, så att man kommer ut i det fina vädret....

Kommentarer
Postat av: Monkis

Ja , har en gammal ipod som ligger och skräpar ngnstans, fast bara på 4gb. Har Itunes med men ledsna på att hålla på att updatera det och ippen och vill man ha ny musik får man köpa den på itunes typ om man inte har ngt gammalt att föra in. Krångligt värre!

2009-06-10 @ 06:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback