Tillökning i familjen =)

Hejsan! Nu var det ett tag sen jag skrev här ute, så vad har hänt sen sist? Jo igår blev det en tillökning i familjen och sedan så har jag varit till Finland med Helena & Madde. I förrgår var jag barnvakt åt lilla soffipropp, mitt kusinbarn som är 5 månader gammal. Annars vet jag inte om jag har så mycket att förtälja. Jag hade iaf kul på kryssningen, god mat & supertrevligt sällskap =) Har en del kort, men det får jag väl lägga upp i efterhand. Idag lägger jag bara upp ett kort på tillökningen i familjen, jag blev förälskad när hon kom innanför dörren. Så himla go & söt. (Jag får väl se det som att jag har blivit "faster" eller nåt ;P. Vet dock inte än vad lillpluttan hon heter... Hon ska få ett nytt namn).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback