Vart är min sömn?

Inte det minsta trött är jag, klockan har hunnit bli 01:08. Hallå John Blund! Vart är du? Jag får nöja mig med att jag inte ska upp tidigt till ett jobb, då hade det varit illa. Dessutom är jag gräsänka fram till söndag, så det kommer antagligen att bli ännu svårare att somna ikväll. Inte någon älskling att få ligga nära hos och känna värmen av. Inte få höra hans hjärtslag.... Dock lär det väl inte gå någon nöd på mig. Jag hoppas iaf att han får roligt på Sweden Rock.

Idag kom brorsan förbi, följde med honom och tittade på en platt tv. En 42 tums tv blev det till slut (nice säger jag om det). Så imorgon ska jag våldgästa honom och spela lite spel, PS3 förmodar jag. Tänkte även försöka be lite snällt om jag få se på "Twilight" på hans stora tv. Så nu är jag avundsjuk, jag vill också ha!

Annars har kvällen erbjudit mig Desperate Housewifes, glass, lite broderi och Mr.Pattinsons ljuva sångröst. Få se när jag kommer i säng. Jag kanske blir uppe ett tag till? Eller så ska jag försöka sova, men hur kul är det när jag inte är det minsta trött. Att ligga och glo i taket... yihooo! Nä knappast. Jag ska kanske lägga mig en stund på min spikmatta med en ljudbok i öronen och sedan lite nice musik. Så får vi se om John Blund vill komma och hälsa på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback