Long time.. no see..

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här ute. Har väl direkt inte hänt så jättemycket, peace and love veckan är dock förbi. Den hade sina upp och nergångar, jag hade föredragit om den endast hade hållt sig på uppgångarna. Men men...

Igår blev det en cykeltur till Vika med älsklingen, följde med som sällskap. Vi skulle hämta bilen. Lite väl långt för min del, ca 2,5 mil att cykla. Hade rätt ont i baken efteråt.

I en veckas tid har jag och älsklingen levt på Noka, Allevo, grönsaker och lite frukt. En vecka till blir det vad jag vet än så länge. Jag har kommit fram till att grönsaker och dipp är väldigt underskattat. Riktigt gott är det.

Jag fick äntligen tag på en ram igår till mitt senaste broderi som jag har broderat till mig själv. Den kostade en del, men det är det värt. Det verkar vara riktigt svårt att få tag i en kvadratisk ram med just de måtten.

Jag ska strax lägga ut en bild på resultatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback