Torsdag...

Idag är det redan torsdag, veckorna rusar förbi. Själv står jag i valet och kvalet på om jag ska söka in på "författarskolan", varför ska det va så svårt att bestämma sig? Det är något som jag är duktig på.

Igår kom mamma och brorsan förbi, så det var trevligt med sällskap. Sedan kom även Stefans bror och sambo förbi. Så igår lagade jag mat åt 6 st för ovanlighetens skull. Gjorde ugnstekt falukorv och hemmagjord potatismos, riktigt gott, det var ett tag sen man åt det.

Har nyss fått i mig lite frukost, ska göra mig iordning. Tänkte dra bort till Åhlens en vända och kika. Tydligen ska de ha halva reapriset där. Mamma hade hittat lite saker där igår. Frågan är bara om det finns nåt kvar där idag. Mamma köpte bl.a två julgranar med "julgransfötter" igår, det fanns bara 2 kvar. Så en ny julgran kom hit, så den får åka upp till jul. Det blev 30 kr styck för dem, riktigt lagomt. Tidigare hade de kostat 215 kr styck. Sen måste jag försöka rensa i mitt sinne och bestämma mig... senast idag, ang. utbildningen. Om jag kan, det är frågan det. Det tråkiga är bara att den där "utbildningen" går inte i veckorna, utan varannan helg. Lördag till söndag, hel dagar. Men det lär väl gå det också. Ååååh, varför ska det vara så svårt!? Jag blir galen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback