Tittut!

Hej alla glada! Idag har det varit lugnt. Jag lyckades ta mig utanför dessa dörrar. Hälsade på ute i Sundborn, pappa jobbade, mamma träffade jag en kort stund. Hon skulle iväg på jobbmöte. Så det blev jag och brorsan själva, språkade lite och tittade på tv. Såg slutet på en film och sedan fastnade vi framför Eurosport... på snooker.

Snart kommer hjärtat hem, då blir det en sväng till Ludvika. Hans brors sambo fyller år idag, så grattis Frida! (Nog för att jag förmodar att du inte läser detta, är inte många som känner till denna blogg).

Annars så blir det nog lite städning och kanske bakning för min del sen, älsklingen fyller år på fredag! Brorsan skulle nog kanske dyka förbi imorgon på dagen, (hoppas att han kommer). Då ska vi antingen gå och bowla eller spela biljard.

Nej nu måste jag avrunda! Hej hej!

Kommentarer
Postat av: malin

du får hälsa grattis från oss till gubben din :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback