Små söta barn =)

Igår var jag iväg på 4 års kalas. Mina 3 små supersöta kusinbarn fick jag se... de är så söta så! Emma var i sitt esse, full fart. Fanny lite blyg, men det är inte så konstigt. Det skulle jag också vara, när man nästan aldrig träffar mig. Sedan fick man "dofta & lukta" på bebis, lilla Nellie, så underbart. Jag vill också ha en liten knodd, en alldeles egen lite knodd. Men den dagen sker väl när helvetet har frysit till is skulle jag misstänka. Det tragiska var att jag glömde kameran hemma *morr* Är så arg på mig själv...

Idag ska jag åka iväg till relaxen, snart... om så där 25 minuter. Stefan slutar sin fotbollsträning då, så då ska jag möta upp honom. Jag ska bre lite mackor och ta med mig. Te, kaffe (och choklad, tror jag) finns inne där som man får gratis, så det är schysst. Så drickbart behöver jag inte tänka på. Så det ska bli skönt med lite bubbelpool och bastu.
 
Nepp nu måste jag börja packa så att jag hinner dit i tid.

Kommentarer
Postat av: malin

jo de kostar ju men de är de nog värt, för stunden är jag så torr så det nästan blivit en hård skorpa :(

Så jag måste nog investera i nått snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback