Lycklig...

Idag var jag till Falun en sväng och kikade, fick tag i lite saker på rean. Och äntligen fick jag tag i den 3:e boken till ett humant pris ute i handeln... jag är så lycklig! Nu blir det lite fler timmar att få drömma sig bort. Lovely!


Annars ikväll blir det nog mest lugnt, få se bara vad vi ska lyckas titta på. Det är lite att välja på. Let´s dance, Terminator 2 och Hulken, få se bara om vi kan samsas, men det ska vi nog allt kunna ;) Jag vill se Hulken och hjärtat på Terminator, så vi får väl spela in någon utav dem....

Nej, nu ska jag kasta mig ner över min nyinköpta bok, nåt kapitel ska jag kunna hinna med... *ler*



Kommentarer
Postat av: malin

ja vi har ju haft kampfiskhonor......och den ena har ätit upp massa fiskar , gjort så den andra honan dog och ätit upp fenorne på kamphanen så han dog dom är hemska men nu ska maddis ta den elaka fisken :P å sköter den sig inte får hon göra sig av me den ... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback