Innanför dörren...

Nu har jag nyss kommit hem, har varit ute på lite ärenden i stan. När jag äntligen tog mig ut för att höra mig för om matten... tror du inte att de har stängt och ändrat öppettiderna. De har bara haft öppet i 2 timmar idag, ja det är då typiskt. Sedan sitter jag i valet och kvalet om jag ska söka in på "Dalarna författarskola". Den börjar snart... så frågan är om jag hinner hoppa på? Med tanke på att a-kassan måste godkänna det först innan jag får börja. Och då lär det väl ta åratal, de brukar vara rätt sega. På hemvägen lämnade jag in en jobbansökan, ett ställe som precis ligger runt knuten där jag bor. Dessutom hittade jag lite kläder inne på ZeroZero här i centrum, för halva reapriset. Hittade 3 tröjor och en klänning, kalaset gick på 460 kr, så jag är nöjd över det. De har rätt mycket fint där, men ändå tar man sig inte en tur i centrum och tittar. Utan det blir oftast jämt Kupolen man brukar hamna på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med billiga kläder :D

Postat av: Anonym

Tackar :) har ju en dröm om en systemkamera en dag...så man får riktigt fina bilder!! Skit kameran vi har nu är så jävla seg och korten blir för det mesta suddiga :(

2009-01-21 @ 11:37:51
URL: http://malindaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det blir så mycket skojigare med en sån kamera!! :D

2009-01-21 @ 13:25:41
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback