Hemma igen...

Så har man varit ute en vända, både till Dollar, ÖB, Kupolen, Lidl & Ica Maxi. Jag klarade av det på ca 3 timmar, så nu blir det att ta det lugnt här hemma. Eller lugnt och lugnt, det behövs städas, få se hur mycket jag hinner med. Jag ska börja lite lätt med maten, tänkte prova något nytt idag. Det behövs ibland, än att äta samma gamla vanliga saker hela tiden, om och om igen. Så idag blir det Laxpudding. Jag köpte även hem en massa frukt, funderade på att göra en fruktsallad, det var länge sen. Fruktsallad och glass *mums*. Sedan så ska mitt älsklingshjärta baka när han kommer hem från jobbet kl 18. Han ska baka tekakor, de är riktigt supergoda, de som han bakar. Han är så duktig min älskling! *Ser mycket fram emot en nybakad tekaka med gott pålägg*

Något som däremot var tråkigt är att jag kom inte hem med någon bok, det blev ingen del 3 för min del idag. Så vad jag ska läsa ikväll, när han ligger bredvid mig i sängen och läser sin bok? *mutter* Jag funderar på om jag ska beställa den ute på nätet istället, jag tjänar runt 70-50 kr på att göra det än att köpa den i bokhandeln. Det är ju alltid något för den som är arbetslös...

Kommentarer
Postat av: malin

du gör mig bra sugen på att läsa böckerna!! :D

Postat av: malin

ja ljust de ni har ju massa det tänkte jag inte på :( men vi kanske vill ha fler å då ska jag tänka på det!! :)

2009-01-09 @ 11:43:17
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback