Goddag!

Nu var det länge sen som jag skrev något här ute. Det har direkt inte hänt så mycket. Min älskling har iaf kommit hem, som jag har saknat honom. Fick två riktigt fina julklappar av honom. Ett par design örhängen i silver och en spa/ansiktsbehandling, helt underbart! Jag kläckte ur mig att han hade inte behövt handlat för så mycket, det jag fick till svar var: Det är du värd...

Sen har jag ju fått en massa fina och underbara julklappar från familjen och svärföräldrarna. Fick ett riktigt snyggt halsband av svärföräldrarna, från familjen har jag bl.a fått en tavla som jag önskade mig med bl.a Marilyn, Elvis & James. Smink, sminkväska, underkläder, strumpor, lotter, pengar och lite annat smått och gott.

Fyra dagar har vi fått ihop innan han började jobba i alla fall, så det är ju alltid något... =) Vi har bl.a varit iväg och käkat en god buffé vid Coco Thai, gått på bio ("Yes Man" & "Låt den rätte komma in"), haft några mysiga stunder i badkaret, åkt till Lager 157 etc. Så jag är mer än nöjd...

Idag ska jag följa med när han ska lämna blod, han har bokat in en tid till mig (fick jag reda på imorse). Så länge som jag har gått och tänkt att jag ska ta mig i kragen och börja lämna blod. Sen ibland är det som bortblåst, sedan dyker det upp igen i mina tankar. Men nu ska det bli gjort, då gör man i alla fall något viktigt och nyttigt. Kanske kan man rädda livet på någon? Sedan har jag en av de bästa blodgrupperna, jag kan nämligen ge till alla... Så det är ju givetvis bra. =)

Idag kanske vi hinner spela klart Uno som vi inte hann igår.

Jag har dessutom börjat läsa Stephenie Meyers andra bok "När jag hör din röst". Fortsättningen på "Om jag kunde drömma". (Fortsättningen på vampyrfilmen "Twilight" som nyligen gick på bio). Den är så himla bra & spännande, den går inte att sluta läsa. Riktigt beroendeframkallande... Jag har bara ca 30 sidor kvar att läsa. Så nu måste man bege sig iväg och köpa den tredje boken. (På biblioteket är det 8 reservationer på 3:e boken, så jag har ingen lust att vänta på att 8 personer ska hinna läsa den innan jag får det). Jag längtar tills andra filmen kommer sen....

Nej nu ska jag ta och försöka göra lite nytta... Hej hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback