God morgon!

Idag var jag uppe med tuppen, redan klockan 5.40. Jag uppvaktade älsklingen med frukost och paket på sängen imorse innan han åkte till jobbet. Vilket uppskattades, märkte jag. Idag blir det att fortsätta städa klart här hemma, med tanke på att jag fick besök igår, mitt upp i allt städande. Brorsan och mamma kom förbi, vi spelade lite bowling. Sedan var brorsan och älsklingen iväg och spelade biljard och snooker, när han kom hem från jobbet, medans jag och morsan var iväg och handlade. Jag får väl prova på biljard en annan dag, jag är nog rätt kass på det skulle jag kunna tänka mig. (Det är både underbart och skönt att man har gångavstånd till både bio, bowling & biljard. Tar ca 1 minut att gå dit. Lovely!! Så det är rätt skönt att ha nära till allt, både affärer och "nöjen"). Nej, nu ska jag ta och sätta lite rotation här hemma...

Men innan, så säger jag grattis igen till min underbara älskling!

Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: malin

ja visst är de skönt att ha nära till allt :) ja jag lär nog kolla upp örat :( Hoppas ni får en toppendag kramar

Postat av: Anonym

underbart haha ;P

2009-01-19 @ 19:59:48
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback