*Gäsp*

Idag är jag uppe med tuppen, jag har redan ätit en rejäl frukost. Jag har varit uppe och kokat gröt, kaffe och brett mackor. Älsklingen har fotbollscup idag, de har samling 7:30. Så då passade jag på att fixa iordning en rejäl frukost och även lite fika som han fick med sig, så att han fick ligga lite längre i sängen och dra sig. Det är han värd....

Hör och häpna, igår knäppte jag nåt kort. Så nu ska jag uppdatera matbloggen, men det som är mindre bra... är att nu är överföringssladden puts väck borta *morr* Den sitter alltid i datorn, men nu är den borta. Jag säger då det, alltid är det någonting som ska krångla. Så jag får roa mig med att leta efter den om en stund, nu känner jag inte riktigt för det. Jag vet inte om jag kan påstå att "morgonstund har guld i mun", inte just nu, men den hade det tidigare i alla fall.


12:34
Så, efter många om och men. Nu har jag uppdaterat min matblogg med 2 nya recept...


Detta är vad jag avslutade kvällen med igår, en hot shot och en härlig irish coffee, riktigt smarrigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback