Rela-la-laxa

Nu är vi ganska nyligen hemkomna ifrån relaxen, det var riktigt skönt, med bastu och bubbelpool. Vi fick till och med "bastuviftningar", hett och gött, med goda dofter. Det bjöd de på när det var alla hjärtans dag idag, även på lite godis. Klockan 20, ska vi ut och äta, vi har bokat bord. Så det ska bli riktigt nice, få se vad man ska hitta på att äta. Måste sätta fart och göra mig iordning. Men det var en riktigt bra idé av min älskling att vi skulle ta oss iväg till relaxen. Det känns skönt i både kropp och själ just nu, det är vi värda.

Imorse var älsklingen iväg på "hemlig uppdrag" som han så fint kallade det. När han kom hem fick jag en jättevacker bukett med blommor och choklad, sedan fixade han frukost. Så det var riktigt gulligt utav honom. Jag gav honom ett broderi som jag har gjort (kan lägga ut det här sen) och ett armband som jag lyckades hitta i torsdags när jag var i Falun. (Jag kände att det bara måste jag köpa, "det strålade Stefan" om armbandet. Och det var ju passande att det var alla hjärtans dag idag. Så då gav jag det till honom i samband med hjärtadagen. Annars hade han fått armbandet ändå). Sen fick han två "egengjorda" presentkort, men vad det stod på dem, det behåller jag för mig själv, den hemligheten stannar innanför vår dörr ;) Och så ett kort som jag hade skrivit lite i...

Nej nu måste jag sätta fart och göra mig fin, snart ska vi vara där vid restaurangen...

Ha en underbar alla hjärtans dag, vänner!



Kommentarer
Postat av: malin

låter som en underbar dag!! :D

Hoppas maten är god kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback