Fredag...

Idag låg jag en stund och läste i sängen, riktigt spännande är det. Det är svårt att slita sig ifrån boken. Jag har "bara" ca 500 sidor kvar att läsa på engelska, har hunnit med att läsa runt ca 200 sidor. Det som knäcker mig är att det här är fjärde och sista boken, jag vill inte att det ska ta slut, jag vill läsa mer, mer.

Annars blir nog min helg rätt lugn förmodar jag, i alla fall så som det ser ut just nu. Älsklingen ska åka iväg till Tryssel (eller hur det stavas) och åka skidor imorgon. Så han försvinner väl kanske redan ikväll, det kommer att bli lite tomt, men jag överlever. Jag hoppas att han får det riktigt trevligt och att det inte slutar som för Markoolio när han drog till fjällen... skämt å sido. Jag antar att det kommer att gå riktigt bra för min älskade skidexpert... ;) Själv kanske jag tar en tripp ut till paranteserna, vi får se.

Just det, idag har vi fått lite bebisar... igen. Lyckades få ner henne i rättan tid i bebisboxen för någon dag sedan. Denna gång är det platy bebisar, vill ha lite fler sånna, när vi har en hel hop med nästan bara guppys.

Sedan så sitter jag även och tänker på min vän. Jag blir både ledsen och arg när jag läser hennes blogg. Ibland förstår jag inte hur vissa människor tänker, om de inte ens tänker överhuvudtaget ibland? De kanske inte tänker alls just för stunden? Jag tycker att vederbörande borde vara lite mer rädd om det han har, vårda det ömt och bry sig lite mer. Annars kanske han en vacker dag står där ensam och har förlorat min vackra och underbara vän, som förtjänar det bästa. Det gör i alla fall ont i mig att få veta hur du/ni har det. Jag hoppas att det kommer att ljusna för er snart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nån krigs film med leonardo dicaprio kommer inte ihåg vad det hette ;P

Postat av: Anonym

Visst är det skoj med ny galleria men jag hade då förväntat mig mer!! :D dom flesta butikerna va små räckte med att man klev in så hade man sett hela det var inte så att man kunde gå runt där inne :P

2009-02-06 @ 10:41:38
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback