Drömmar....

Ja inatt hade jag en massa konstiga drömmar. Jag drömde bland annat att jag var gravid, det skulle visst bli en flicka. När min sambo fick reda på att jag var på tjocken, ja då åkte jag ut med huvudet före, han kastade ut mig. Sedan flyttade jag till grannkommun, mitt gamla tillhåll. Varpå det var en snordyr lägenhet, så jag visste inte hur jag skulle ha råd med hyra och räkningar, med tanke på att jag inte hade nått jobb. Mitt upp i alltihop, så bor jag granne med mitt gamla x, som i sin tur har "vår gemensamma vovve" hos sig. När hunden får syn på mig blir den superglad, han känner tydligen igen mig. Sedan så ska jag ner i tvättstugan och tvätta, då är det 3 kärringar som har snott min tvätttid. Jag blir flyförbannad, men inte hjälper det, de fortsätter att tvätta på min tid. Efter mycket konstigheter så vaknar jag till slut. Jag känner mig mör i kroppen och invalid. Hela min högra arm har somnat, jag kan inte röra den överhuvudtaget, skitläbbigt. Sedan tittar jag på klockan... *yikes* Jo, mycket riktigt så har jag faktiskt missat min "riktiga" tvätttid som jag skulle ha imorse.

Så vad betyder då nu alla dessa drömmar som jag hade inatt?

Nej, nu ska jag ta och gå bort till zoo. Jag ska kika vad det är för växter som de har kampanj på. Våra vi har i akvariumet börjar se lite "mystiskt fula" ut, så det är dags att byta ut dem. Dessutom hade de kampanj på metallpansarmalar, så kanske köper jag någon sån. 15 riksdaler skulle tydligen en sådan kosta... humant pris anser jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

dom där drömmarna kan var bra jobbiga och påfrestande!! Allt bra med dig annars då?? kram

Postat av: Anonym

jag trodde då det men nu börjar jag känna mig ynklig å snorig igen :( fanny är då pigg och Mathias han är en sån där som typ aldrig blir sjuk kram

2009-02-23 @ 17:49:07
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback