Tradera...

Ja där registrerade jag mig idag. Jag har redan hunnit buda på lite saker. Det verkar vara lite farligt det där för mig *heh* Inne i köket håller hjärtat på med att baka biskvier. (Vet inte om jag skulle falla tanken till att göra det, det verkar vara en del moment om man säger så. Iaf inte vad han har tänkt att ha dem till. Han ska ta med och bjuda på jobbet. Själv skulle jag inte orka bjuda ett helt jobb med nåt som tar väldigt lång tid att göra :P Så han har satt igång med inte en dubbel sats, utan en trippel :P För han sa att det kan vara gott att ha hemma. Jovisst det håller jag med om. Saken är bara att, vart ska han få plats med allihopa? Hela frysen är i stort sett så proppfull som den kan bli. Men det spelar ju ingen roll vad jag säger om att han hade kunnat minska ner lite på satsen, så att det får plats. Men det går in igenom det ena örat och ut igenom det andra. Han är så att säga LIKA ENVIS som lilla jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback