Tjolahopp!

Idag damp det ner 2 st brev/paket på posten! =) 2 saker jag har vunnit på auktion ute på Tradera. Mina flytväxter till akvariet eller jag kanske rent utav ska säga 2 akvarium ;) (Har köpt ett litet 28 liters akvarium, där bor våra små bebisar. Som har utökat till 15 st till, är en till guppyhona som har fött några yngel). Flytväxterna var riktigt fina, så dem har jag delat upp till båda akvariumen. Det andra jag fick, var ett broderi som jag ska sy. Ett sånt där gulligt broderi med "Miranda nallen" =) Så det blev ju lite billigare än vad det kostar i vanliga fall. Annars sitter jag här, framför datorn med en bejublande hatisk mensvärk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jobbigt med en där jädrans värken :( va kostade det lilla akvariumet ?? kram

2008-09-16 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback