Mulet...

Har suttit ute lite på Tradera och tittat runt. Har budat bara litegrann. Var nyss in till vardagsrummet och matade fiskarna. Mina små bebisar har minsann växt litegrann. Nu är de hela tiden uppe på ytan och letar mat. Få se sen om bilden jag tog vart bra, så att det är nåt att lägga ut. Funderade på att göra rent i "yngel lådan". Kikade lite på de få ynglen som är ute i akvariumet när jag matade de stora fiskarna. De kommer fram och käkar och cirkulerar runt, runt. De är inte de minsta rädd att bli uppätna precis :S Nu är det guppy ynglen som är våghalsarna, platy ynglet ser man inte ofta. När han/hon kommer fram så går det sakta och den stryker sig bara längs botten. Ibland tror jag att platyn har blivit uppäten med tanke på att man inte ser det som ofta, men rätt som det är så dyker den fram ibland. Så den måste vara en jäkel på att gömma sig =)

Förresten sitter bl.a och budar på några flytande akvarieväxter på Tradera. Sånna ser jag aldrig på zoo =( Tänkte att sånna kan vara bra att ha =) Dessutom kan de också vara ett bra gömställe för yngel har jag hört...

Nepp nu ska jag hoppa in i en dusch, sedan ska jag dra en repa bort till "vägledningscentrum" och höra mig för litegrann... Sedan ska jag hem och göra rent åt mina små bebisar.

14:22
Gjorde rent till de som liven... passade på att räkna de som ligger i yngel lådan. Kom fram till att det är 43 st varav 15 st är platys och 28 st är guppys =)

Kommentarer
Postat av: malin

ja det såg jätte äckligt ut när ögona lossnade :(

Postat av: malin

26 tror jag tjejkvällen skulle va :)

2008-09-10 @ 20:14:17
URL: http://malindaa.blogg.se/
Postat av: malin

ja kul att du blir me :D håller tummarna att du inte blir sjukare kram

2008-09-10 @ 22:10:10
URL: http://malindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback