Ljuva kväll..

Idag kom brorsan hit... han är fortfarande här. Följde med honom idag till Kupolen, han köpte ett PS3. Så nu känner jag mig lite avis.. jag vill åsså ha!! Ska iaf bli riktigt trevligt, han ska sova kvar. Just nu kör vi alla tre här hemma, Tekken 5 turnering.

Fiskarna börjar faktiskt må riktigt bra nu, de som hann bli smittade. Nu är i stort sett prickarna borta, de syns knappt. Ljuva salt, det var riktigt bra. Det var tur att jag satte i det i tid, annars har väl alla blivit smittade. Till och med alla mina yngel lever, de klarade av saltet + så blev de inte smittade =) De växer och har blivit lite större, det syns. Och de verkar må riktigt bra.

Nepp nu ska jag in och fortsätta spela =) So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback