Härliga bakterier...NOT

Snorig och småont i halsen.. ja det är jag i ett nötskal just nu. Usch och blä!

Igår tog jag en fika med Hanna, riktigt trevligt att du kom till Borlänge och vi tog en sväng på Kupolen. Vi får hitta på nåt snart igen! =) Tyvärr händer det ju inte så ofta....

Tradera ännu idag... :P Jag vann en auktion igår, riktigt kul känns det! På flytande akvarieväxter. Ska bli spännande när de dyker upp i posten nästa vecka. Jag hoppas att någon missar budet jag har lagt på 3 jättesnygga smycken som går ut imorgon. Men sån tur har jag väl inte.. för är det ingen annan som budar får jag det för 8 kr + frakt. Men sån tur lär jag väl inte ha =( Det är på 2 armband och ett halsband. Riktigt, riktigt snygga! =) Sedan har jag själv suttit och lagt ut lite saker på auktion, både igår och idag. Få se om man får nåt sålt... jag hoppas! Och att man får något för det iaf.

Nä, ska försöka göra ett ryck här hemma, om jag orkar, det är det som är frågan. Nu när det är så synd om mig... ha ha :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch och fy för förkylningar asså! Nästan alla är ju förkylda nu :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback