Uppvaktad...

Vilken underbar början på min födelsedag idag =) Imorse innan älsklingen åkte till jobbet, kom han in till sovrummet och väckte mig med, sång, blommor, frukost och present på sängen. Han är alldeles underbar och go´ min älskling. Han är världens bästa älskling! Tack ännu en gång för allt! (Förmodligen läser du väl inte det här...)

Jag fick ett presentkort på massage och ett gäng trisslotter =)


På posten fick jag av svärföräldrarna ett fint kort och ett gäng trisslotter, ett riktigt stort tack. Jag ska ringa och tacka dem sen. Nu har man många trisslotter att skrapa, så jag hoppas att jag skrapar fram en storvinst =) Skulle man vinna nåt stort, så tror jag faktiskt att jag skulle kosta på mig att gå den där "professionella makeupartist utbildningen" som de har här i vår stad. Det skulle säkert vara riktigt kul...

Till helgen kommer pappa, mamma & brorsan hit. Morsan jobbar natt, så det blir inte så mycket tid över idag. Och det känns bättre till helgen =) Då hinner man fixa litegrann. Men troligen kommer Annelie & Monica hit idag, de ringde igår och förvarnade mig, så då hinner man fixa iordning någonting idag och städa lite. Så det ska bli kul. Så jag måste väl ta och sätta lite fart om jag ska hinna. Tänkte först hoppa in i en dusch, det ska bli rikigt skönt!

Har dessutom fått en del grattisönskningar via sms nu på morgonen... =) Så helt bortglömd verkar man inte vara.. hi hi!


Kommentarer
Postat av: MALIN

grattis gumman hoppas dagen forstäter som den började massa kramar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback