Underbar kväll, än så länge =)

Igår blev kvällen så där.. den blev rätt okej. Jag har det som du ibland vännen, sånna där "små gubbar", äsch du vet vem du är när du läser det här och om du läser det här. Tänker inte gå in något mer på det.. men när jag läste din blogg idag så lät det ungefär som något som jag skulle kunna skriva. Så jag känner igen det, så där har jag det... Jag fattar inte varför man måste "tänka" så där =(

Igår slutade det med att vi såg på film här hemma... "Kung fu panda", den var riktigt bra =) Sedan blev det salta kex med ost och baguette med räkor. Blev lite "smågnabb om en viss grej" igår, men som sagt, jag fattar inte varför. That´s life, varför ska vi haka upp oss på det båda två. Samtidigt känns det jätteviktigt.. iaf för mig, när det är en särskild "dag", men men, sånt som händer. Jag älskar dig hjärtat! (Inte för att jag tror att du läser det här). Men jag älskar dig så otroligt mycket.

Så idag, har det varit underbart. Lite smågnabb tidigare... men nu till kvällen riktigt underbart. Just nu sitter han och språkar i teleluren med sina föräldrar som precis har kommit hem ifrån en resa från Italien. Det låter riktigt underbart. Tänk att få åka ner till Italien. De verkar ha haft det bra i alla fall som det låter nu när de pratar, hör jag. Och det är ju super! Han har riktiga toppen föräldrar, tycker jag i alla fall. Åter till kvällen, vi kom precis hem. Vi var tidigare idag och tittade på "Bänkpress SM" här i Borlänge. Var en kille vid namn "Johnny Joddlare" som tog 330 kg i bänkpress, riktigt häftigt. Kom inte ihåg vad han vägde, det var rätt mycket, tror han tog rekord. Men det riktigt häftigaste tyckte jag var dansken som låg i 56 kilos klassen. Både jag och älsklingen funderade på hur han såg ut om han skulle väga 56 kg. Och ut kommer en liten dvärg med riktigt stora lår. Gissa vad han tog i bänkpress?! 202,5 kg!! Det tyckte jag var det häftigaste. En liten dvärg som väger ca 56 kg med enorma muskler som tar 202,5 kilo i bänkpress. Riktigt häftigt! =) Men i alla fall, vi kom nyligen hem ifrån Liljan. Äntligen kom vi ut på tu man hand på en underbar middag, det händer knappt annars. Vi är aldrig ute och äter. Jag tog en planka och älsklingen tog en lite större planka. Den var supergod!! Den kan jag rekommendera skarpt där. Till det beställde vi in en flaska rött vin som gick på 180 spänn. Efter maten tog vi en varsin Irish Coffee. Riktigt gott... kalaset slutade på ca 350 spänn per skalle. Så det var inte så jättefarligt tycker jag ändå. Med tanke på vad folk kan göra av med på en krogkväll. Dessutom så var maten supergod och kvällen jättelyckad. Nu känner jag mig som en spärrballong när jag sitter och skriver. Älsklingen lyckades övertala den supertrevliga tjejen som serverade oss om vi inte kunde få gratis inträde till senare mot kvällen, med tanke på att vi hade suttit där och ätit. (Det ska nämligen vara ett coverband som spelar där ikväll som ska vara riktigt bra) Vi fick en stämpel innan vi gick därifrån. Så ett riktigt STORT + !!  Måste säga att hon var riktigt serviceminded och hur trevlig som helst. Pratade och var hur supertrevlig som helst emot oss. Det värsta jag vet är surkartar som står serverar och som även står i baren. Men ett riktigt stort + till Liljan för den supergoda maten och för servicen! =) Så vi kanske hamnar där senare ikväll när man har låtit maten och alkoholen sjunka i magen.

Hoppas att Er kväll blir lika underbar som vår, mina kära vänner!

För nu ska jag gå och sjunga singstar med min älskling och dricka något gott!

Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som en riktigt trevlig kväll!! =)

2008-11-16 @ 05:07:17
Postat av: hanna

hej vännen! tack för senast!!! det får vi göra om snart igen, ses alltså :) och du, jag VET hur det är med "gubbarna", om det är nån som vet, så är de jag!! de är jobbigt som tusan ibland. stor kram!!

2008-11-16 @ 09:16:02
Postat av: yoli

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Yoli

Ps. Vi har fått in helt nya stämplar också...

2008-11-17 @ 00:43:35
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback