Strålande Lördag...

I torsdags åkte jag och mamma hem till min kusin Helena och tittade på lilltösen (hon ska kanske heta Nellie), 3 dagar gammal var hon då. Det var hon som fick Askungen och kortet jag gjorde, sedan fick hon en "matservis" med blomsterbarnen utav oss... =) Hon är så bedårande söt, *jag vill också ha*. Emma, hon hade fått en röd radiostyrd racerbil av sin farfar, riktigt stolt var hon över den. Sedan spelade vi fiskspelet... =)






Igår kom mamma, pappa & lillebrorsan hit och firade mig. Vi käkade porterstek och fikade senare mot kvällen. Lite Buzz hann vi också med. Riktigt trevligt var det. =) Av dem fick jag Leilas receptbok "a piece of cake" (jag som älskar Leila, allt hon gör ser jämt så hiskeligt gott ut. Så nu ska det bakas framöver här...), en elektrisk adventsljusstake (fast första ljuset får jag ju egentligen tända på söndag och inte nu) och pengar. Så det blev jag jätteglad över. Tack så hemskt mycket ännu en gång!


    



För tillfället sitter jag hemma för mig själv just nu. Älsklingen är på fotbollsträning, när han kommer hem ska vi äta något lätt, sedan blir det en snabbsväng förbi Rusta för att kolla om de har någon elgitarr. Sedan blir det en härlig tripp till relaxen... riktigt härligt! Jag längtar... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback