Jag känner precis igen det...

Vännen, precis som du skriver... allt är jobbigt omkring allt det här. Tänk att vi sitter "i samma båt" du och jag, fast ditt gäller väl kanske bara det ena.

Hoppas att du får det underbart på behandligen idag iaf.... =)

Sak samma över till något annat och roligare. Jag såg nyss i Malins bilddagbok att nu äntligen har min kusin fått en liten tjej. Så kanske man ska ta och göra ett besök till BB idag?

Sedan måste jag försöka att börja skriva ner vad jag ska baka för något, för nu börjar tiden sakta rinna ut :P

Häpp, nu ska denna kvinna hoppa in i en dusch...


20:36
Besöket på BB blev inte av, för kusinen åkte hem därifrån idag. Men ska åka hem dit under veckan och titta på lilltjejen. Grattis ännu en gång.

Idag har jag gjort frasigt chokladgodis (receptet finns ute på min receptblogg). Just nu står en plåt med maränger i ugnen, smarrigt =)

Nej nu ska jag gå och fika med älsklingen, han sitter och tittar på "fotbollsgalan"...

Kommentarer
Postat av: MALIN

ja så kul att den lilla har kommit nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback