Hugaligen...

vad jag fryser :( Det är så kallt här inne. Ska strax gå och göra mig iordning, ska åka en sväng till Falun och träffa Hanna. Det ska bli kul, det var ett tag sen vi träffades nu.

Igår blev det väl inte så mycket gjort, men jag blev förvånad när det ringde på dörren. Och där står min älskade mamma, så då fick man oväntat besök. Annars brukar hon jämt ringa när hon tänker glida förbi. Men trevligt var det att hon kom förbi. Lagade mat och pratade lite. Sedan kom ju älsklingen hem från jobbet, så efter maten, blev vi 3 sittandes framför tvn och spelade Buzz =) Riktigt kul. Och så blev det lite fika förstås. Kaffe och mina mintchokladbollar som jag hade gjort. Riktigt gott. Jag åt upp den sista imorse...

Nej nu måste jag försöka röra på mig och göra mig iordning... Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback