God morgon

Eller morgon och morgon, det känns som att tiden har runnit iväg, har varit uppe sedan 6:45. Måste snart börja göra mig iordning, ska "snart" åka och hämta älsklingen vid jobbet. Vi drar ner till Stockholm idag, så jag hoppas att det blir trevligt. Vi ska iväg på konsert ikväll. Killen han skulle gå med egentligen kunde inte, så då hakar jag på istället. Det är ett band som Stefan gillar, sen om jag gör det, det märks ;P "Monster magnet" heter gruppen i alla fall.

Annars nu på morgonen har jag suttit en snabbvända ute på Tradera. Sen har jag suttit inne i vardagsrummet framför tvn och fixat det sista med broderiet som pappa ska få på farsdag på söndag. Sedan åkte strykbrädan och strykjärnet fram, för att jag skulle stryka det och rama in det. Och när jag ändå hade strykjärnet framme passade jag på att stryka ett annat broderi som jag blev klar med innan detta, som bara har legat. Har liksom inte haft ork, för det första har jag haft svårt att hitta en ram till passpartoun (eller hur det stavas) som följde med broderiet. Jag hittar inte ett sånt mått på en ram ute i vanliga affären, är inte det lite konstigt? Så jag hittade en fin ram här hemma, där enbart broderiet fick plats i, så den blev utan passpartoun. Men det blev fint ändå =) Tavlan från pryda vårt kök. Jag kan dra ut en bild på "mästerverken" innan jag hoppar in i en dusch. Här kommer de...

Och Ni lär garanterat kunna ana vilket broderi som lilla pappsen ska få och vilken som ska pryda vårt kök här hemma...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback