Gitarrköp.. =)

Idag blev det faktiskt ett gitarrköp, både för mig och lillebror. Vi köpte lika... bara det att han köpte en sunburst och jag en "träfärgad". Nu i efterhand så var nog sunbursten snyggare tycker jag, ångrar nästan att jag inte tog en sån, men tyvärr var det den sista de hade. Men den jag tog var rätt snygg den också. Men nöjd med köpet tror jag allt att jag blev, nu återstår det bara att kunna spela.. ha ha! :P Jag kan dra ut en bild på köpet lite senare...

Annars har jag haft det trevligt när brorsan kom förbi, han åkte hem för ett tag sen. Jag hoppas att han kör försiktigt hem. För min del har jag jädrigt ont i fingerspetsarna. Jag har fått 3 små blåsor på 3 utav mina fingrar =(

Kommentarer
Postat av: MALIN

hehe så där är det nästan jämt när man köper nått...man får lite ångerkänsla att man skulle tagit 'den andra' :D men i slutänden är man nöjd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback