???

Nu har jag haft huvudvärk, dagligen, sedan ett tag tillbaka. Varför? Vad är problemet? Idag kom huvudvärken igen, nu mot kvällen... Vad är det som är fel? Är det oro eller är jag kanske spänd? Eller är det något fel på mig? Stefan satte sig ner och masserade mina axlar för ett litet tag sen, lite bättre tror jag allt att det blev. Men litegrann ligger fortfarande och trycker i skallen. Jag funderar på att värma på resten av cognacs glöggen som vi öppnade för nån dag sen, Stefan tyckte att det lät som en bra idé. Det kommer nog att värma gott i både magen och kroppen. Dessutom fryser jag, både fötterna och händerna är alldeles iskalla. Nä usch, varför kan det inte vara lite varmare i vår lägenheten? Det är så kallt här... =( Nä, det får bli lite glögg (saknas bara lussekatter) och kanske popcorn och en film. Kanske Madagaskar? Vi får se vad vi väljer för något, det finns som sagt en del att se.

Ingen gitarr blev det idag heller. Jag kommer aldrig att lyckas hitta någon tror jag, jag är så trött och matt på allt. Den jag har här hemma kan jag inte spela på, inte Steffes heller. Jag funderar starkt på att ta en tur till musikaffären i grannkommunen och titta imorgon. Vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback