Booooring...

...väder ute just nu. Så idag blir det att städa. Jag skulle göra det igår, men då mådde jag så "dåligt inombords" så jag orkade inte med någonting då. Men idag, nu jäklar ska jag ta tag i det. För ikväll blir det förmodlingen att äta något gott och gå på bio med älsklingen. Han frågade mig imorse innan han drog till jobbet om vi skulle gå på bio. Men då var jag som en klubbad säl, så jag tror inte att han fick så många ord ur mig. Vet inte vart dagarna tar vägen, känns som att det är en del jag ska hinna med. Sen när man har fått ordning här hemma, ja då ska det bakas och donas. Jag måste ju ha något att bjuda på när jag fyller år snart ;P Nepp nu måste jag faktiskt göra ett ryck här hemma...


14.40
Ja det är då typiskt =( Biofilmen vi vill se, "Max Payne", den gick sista dagen igår. Så ikväll går det bara bajsfilmer på bio =( Förutom en film som går i Falun ikväll, som har premiär, men den finns det inga biljetter kvar till. Det är ta me fan typiskt, nu blir väl den här kvällen bara skit =( Nä, nu ska jag fortsätta med mitt roliga.. att städa här hemma ;P

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas ni får en mysig kväll :D

Postat av: malin

oj såg nu att det inte verka bli nån bio :( hoppas kvällen blir bra ändå :D

2008-11-15 @ 11:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback