Biokväll...

Idag gick jag & älsklingen och såg denna film på bio =) Jag tyckte att den var bra. Själv tycker jag att Daniel Craig är bra som Bond, fast ioförsig har jag inte så mycket att jämföra med, när jag typ bara har sett ca 3 st Bondfilmer innan =P



För den delen.. imorse åt jag en riktigt supergod frukost. RÄKSMÖRGÅS =) Kan kanske dra ut en bild på dem senare, annars kanske de hamnar ute på min receptblogg istället ;)

Annars idag har jag haft besök av papi & mami, trevligt =) Blev bland annat att vi åkte iväg och såg en flygplansshow, som inte var mycket att hänga i julgranen =( Sen blev det en sväng på Biltema & Kupolen. Sedan käkade vi pizza här hemma & spelade Buzz =)

Just det, jag har fått 15 st nya guppy yngel... här hemma börjar det krylla utav fiskar =P De äldsta som vi fick allra först, de börjar på att få riktigt fina färger. Jag funderar på att spara några som börjar bli riktigt, riktigt snygga =) En guppy hane som börjar bli riktigt blå, har vi tur så blir det en som får en riktigt stor stjärtfena. Ska även bl.a spara 3 stycken platy, 2 st som är helt aprikosfärgade & en som är riktigt knallröd =)

Kommentarer
Postat av: hanna

hej fia vännen! vad har du för adress nu igen till din matblogg?? jag har tappat bort den! kram

2008-11-06 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback