Tjabba Tjena Hallå!

Idag har jag haft älsklingen helt och hållet för mig själv =) Han var hemma från jobbet idag, så vad var det jag sa? Att han skulle må sämre... =P Men ändå ställde sig min underbara älskling och lagade en helt underbar och supergod lasagne =) Rena rama mästerkocken. Min alldeles egen "nakne kock"... Själv gjorde jag sallad och sedan en rabarberpaj till efterätt. Den blev riktigt god =) Så den hivar jag nog förmodligen också ut ett recept på här ute. Så är det någon som känner sig manad till att göra något gott, så kan jag faktiskt rekommendera den. För den blev riktigt god. Det är inte så ofta som jag gör något på rabarber. De få gånger det har hänt, så har jag nog bara gjort rabarberkräm om jag tänker efter. Så jag ska nog passa på att åka ut och plocka lite mer rabarber hos morsan och farsan medans det finns tillgängligt och kasta in det i frysen. Det kostar ju multum i affären, tyvärr =( Men nu har man tur att kan få det gratis =) Nepp nu ska jag in och hålla älsklingen sällskap framför tvn, framför lite tråkig fotboll. Om han nu kan sluta tjattra i telefonen nån gång. Kanske jag ska ta och sätta mig framför nåt nytt broderi, så att jag har något att underhålla mig med. Frågan är bara vad jag ska åta mig för projekt denna gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback