Härliga måndag...

Här sitter jag inkrupen i hemmets sköna vrå, utanför ser det mulet och kallt ut *burr*. Har suttit här framför dumburken ett bra tag, har skickat iväg en massa jobbansökningar. Så nu får man hålla tummarna och hoppas att man har nån tur framför sig. Hittills har jag verkligen haft turen att hitta världens underbaraste, goaste och gulligaste pojkvän. Vad skulle jag ta mig till utan dig? Tack för att du förgyller mina dagar. Jag älskar dig enormt mycket!




I helgen har man varit på Peace & Love, det var riktigt kul. Förutom att sista dagen "spårade ur" för min del, tyvärr. Dessutom ser det ut som om att jag har varit ute i krig (som min älskling uttryckte det som). En hel del blåmärken, både på armar och ben. Men mest på benen. Fick en del när jag "taxbenet" skulle hoppa över ett stort & högt stängsel, bara för att Steffe och Hasse skulle ta en genväg. Jag och mina korta ben, fastnade och klämde sig tydligen en kort stund allra högst uppe på det underbara stängslet. Det syns nu, däremot inte då. Sånt som händer, de kommer ju att försvinna iaf. Frågan är bara när... Dessutom har jag fått en bula i pannan som är lite blå, frågan är hur den hamnade där? Enda förklaringen jag har just nu är att den flög dit och satte sig i min panna. Men över till festivalen igen, enligt mig så var de bästa uppträdandena med Jill Johnson och Hardcore Superstar. De var riktigt bra!





Näpp nu måste jag ta och fixa med mina räkningar. Ska skriva i och posta iväg dem. Naturligtvis skulle det dimpa ner några till i fredags när jag så stort redan hade skickat iväg de jag hade fått. Men det är ju som vanligt att det jämt ska komma några till.... Avslutar med en bild på Steffe, Hasse och mig på Hardcore Superstar konserten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback