Ensam i sommarkvällen...

Här sitter man, ensam i halvmörkret. Älsklingen har åkt iväg, han kommer hem på söndag. Han ska cykla Vättern runt med sin kusin. 30 långa mil... hur man nu orkar med nåt sånt? Inte jag iaf. Hoppas att det går bra för honom och att han vinner, hihi. Min lille Måsse Tåsse som var sjuk också till råga på allt. Han kommer säkert att bli dödssjuk när han kommer hem. Så får jag ta hand om en sjukling, man vet väl hur det är när en karl blir sjuk.. ;) Jag saknar min älskling enormt mycket. Nu kommer man att få sova helt ensam, tvi vale, inte alls kul :(

Jag får försöka sysselsätta mig med nåt imorgon. Kanske jag ska ta tag och fixa den där tröjan som jag tänkte mickla om lite. Jag får se om jag klarar det. Annars kanske jag ska ut en sväng på mina inlines. För den delen behövs det städas här hemma, så den tråkiga uppgiften finns också att göra :P Men.. som sagt, det finns mycket att ta tag i. Men om allt är lika roligt är en annan femma.

Vad har annars hänt? I onsdags var jag hem till Matti & Malin.. mitt söta kusinbarn fyllde 1 år. Hon har blivit stora tjejen :)




Så vad händer ikväll? Jag får ha en myskväll med mig själv, har faktiskt lite filmer att titta på, så det får bli nån av dem :) Fast jag sitter nog en till stund framför datorn och pular lite och lyssnar på musik. Har en ny skiva att lyssna på, riktigt nice med lite ny musik. Man tjatar lätt sönder vissa låtar :P Nej nu ska jag ta och avrunda, faller andan på så kanske jag skriver lite mer här ute i min blogg. Bie bie äppelpie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback