Tjolahopp!

För min del har det varit lite filmtittning... har bl.a sett "The Dark Knight" (den såg jag på bio i somras), vilket jag fullkomligt älskar. Jag älskar gestaltningen av Jokern! =) Jag har även sett "Varg", den var dock rätt seg. Igår gick 3:e Harry Potter filmen på tvn, så den såg jag också, (vilket jag också redan har sett tidigare). Potter filmerna gillar jag, längtar tills nästa dyker upp på bioduken.

Idag har jag däremot sett "Stardust", den var rätt bra. Det tog tid innan jag fick ändan ur vagnen och såg den, den har ju funnits ett tag. Jag såg att en viss "Prins Caspian" var med i denna, han hade en kort roll.

Dock ska det bli spännande när "Prince Of Persia" dyker upp på bioduken, men med tanke på att filmen inte ens är färdiginspelad än så dröjer det ett bra tag till som sagt.

Annars så har det blivit lite Wow spelande framför datorn med Danne.

För övrigt hoppas jag att dessa 2 veckor framöver kommer att gå fort framåt, jag saknar min underbara älskling. Men det känns som en evighet innan han är hemma.

Kommentarer
Postat av: malin

å fy fan va jobbigt!! jag fick det när jag var tretton så jag minns det jag med var för jävligt mamma sa att det var skit jobbigt för mig för jag hade så mycket i underlivet :( ne vore skönt om hon fick det nu :D ska du vara med på nyår kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback