Ont i halsen..

Usch jag har fått ont i halsen och lite ont i kroppen idag. Blä! Hoppas att det inte blir sämre imorgon. Idag har det blivit julklappshandling och lite paketinslagning så att man ska slippa allt på en gång. Nu har jag det mesta klart, det känns så skönt.

Pappa & Mamma kom förbi på besök idag. Vi fikade och spelade Buzz... trevligt!

Igår hade vi det mysigt, det är sista helgen vi har ihop nu. Tråkigt! Det blev gott käk. Entrecote, hasselbackspotatis och hemmagjord bearnaisesås. Till det blev det vin. Sedan drog vi ner och disco bowlade, riktigt kul! Hemma hamnade vi sedan framför tvn och tittade på: Narnia ; Prins Caspian.

Hur ska jag klara mig i 2 veckor utan min darling? Jag kommer att sakna honom så mycket. Visst kommer jag att klara mig, men ni förstår vad jag menar... ;P

Kommentarer
Postat av: MALIN

jag fattar precis...fan vad jobbigt tyckr synd om dig :( kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback