Helgen förbi...

Så var helgen förbi och älsklingen är hemma igen! =) Jag hade riktigt trevligt i fredags när Madde kom förbi. Vi käkade gott & drack vin. Sedan blev det singstar för hela slanten, det blev ingen utgång. Första gången vi tittade på klockan när vi sjöng så var klockan runt 22. Sedan när vi tittade på klockan andra gången, ja då var den vips 2.20... hihi. Ja tiden går fort när man har skoj. Sedan blev det ju lite skitprat också förstås =)

Lördagen åkte vi en sväng bort till Dollar, Rusta och ÖB och handlade lite smått och gott. Sedan åt vi litegrann här hemma och sen blev det hemgång för Madde. Jag tog mig en tur ut till Sundborn och sov kvar där ute. Det var riktigt mysigt, det blev lite vin och salta kex och ost framför tvn. Tittade på Narnia... Dagen därpå, blev det lite broderi, tv och sedan satt jag och brorsan och lirade lite gitarr. Nu börjar jag och få "förhårdnader" på fingrarna, så nu gör det inte riktigt lika ont längre som i början, tack och lov. Men lite har man nog tappat känseln i dessa 3 fingertoppar om man jämför med andra handens fingertoppar. Och så fick jag ju äntligen träffa min darling igen på söndagen, då kom han äntligen hem! =) Ett kärt återseende vill jag lova...

Idag, ja då var det möte hos AF. Jag fick en riktigt trevlig "handledare", men det är inte säkert att jag kommer att få ha henne kvar till nästa år. Det är ju typiskt om det blir så =( Sedan har jag varit och traskat runt på Kupolen. Jag gjorde ett fynd: 2 par jeans, 1 tröja och 6 par strumpor för 228 kronor. Jag skulle köpa present åt mamma, hon fyller år idag. Tror du att jag har köpt nåt? Nej... jag har tittat på två saker. Har inte bestämt mig riktigt än för vad. Så jag gick hem för att låta allt sjunka in så går jag dit igen sen. Det är inte så bråttom, med tanke på att älsklingen ska följa med ut och han har ju inte slutat jobbet än.

Så grattis lilla mamma!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback