Go natt alla nattsuddare...

Idag har varit en rätt seg dag, alltså tidigare idag. "Gubblös" är jag också från och med idag och fram till söndag. Det kommer att bli tomt att sova alldeles själv ikväll, i en tom lägenhet. Det känns lite konstigt...

Annars idag så kom lillebror hit och hälsade på när han hade slutat jobbet. Vi beställde mat ifrån Coco Thai, riktigt gott var det. Sedan var vi en vända till bibblan och kikade vad de hade för gitarrböcker. Brorsan lyckades hitta en som de sålde ut för 10 kronor, så han gjorde ett kap idag. Annars så har vi bara suttit och språkat, klinkat på gitarr och även spelat guitar hero. Jag hade riktigt trevlig iaf, det var riktigt kul att han tittade förbi. När han åkte satt jag och kikade på Medium och Fringe för mig själv, jag och mitt broderi. (Som jag förresten har broderat klart, så nu är det bara efterarbete kvar på det...)

Nä nu ska jag gå och lägga mig så att jag kan försöka komma upp i hyfsad tid imorgonbitti. Hur nu det ska gå? Jag är inte det minsta trött just nu, så det kommer nog att bli problem att somna. Dessutom kommer säkert en stor, kall och tom säng utan min älskling att bidra med lite sömnproblem. Nu plingade micron, så nu ska jag hämta min varma vetekudde och krypa ner under det kalla täcket *huttrar*

Så go natt på er alla nattsuddare!

Kommentarer
Postat av: malin

nej inte är det kul å sova själv när man är van att ha nån brevid sig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback