"Fisk dagen"

Idag har jag och älsklingen inhandlat fiskar till akvariumet... =) Så himla kul. Vi sitter och väntar på att kunna släppa ner dem.... Nu ropar han, så jag uppdaterar lite senare ;)

Sammanlagt köpte vi 17 fiskar och 3 växter till akvariumet. Köpte 7 kardinaltetror, 3 platys, 3 guppys, 2 små malar (ancistrus) & 2 eldstjärtar. Jag får lägga ut en bild lite senare. Dock gillar jag inte "all inredning" i akvariumet som består av spindelmannen, en säl och en blå plast bläckfisk ;P Jag får se hur mycket jag har att säga till om det lite senare...

Idag blir det förmodligen pizza, vilken härlig "diet". Jag och älsklingen som skulle gå på diet enligt honom. Men älsklingen är hemma och är sjuk, så stackarn får väl äta sånt idag. Dock behöver inte min kropp sån fet mat, har fått för mycket gotta i mig den senaste tiden och det märks tyvärr. Men det är ju gott =) Antingen får det bli en pizza, kebab eller en sallad, har inte bestämt mig än... Nepp, jag återkommer som sagt, nu kurrar våra magar så det är beställningsdags. Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha förstår att du inte gillar inredningen karlar :D

2008-08-21 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback