Ensam hemma...

Sitter här i funderingarnas värld och har tråkigt, vet inte vad jag ska hitta på? Blä! Älsklingen har åkt till Enköping med sin käre bror och tittar på fotboll. Själv så funderar jag på att kasta mig in i ett bad och slappna av, kanske med en bok? Funderar starkt på att gå på bio kl 21, men jag vet inte. Få se om jag orkar, jag har ju en massa filmer att glo på här hemma som jag inte har sett än. Men men, det är alltid kul med bio, det är en helt annan upplevelse! =) Att gå själv, det spelar inte mig någon som helst roll. Eller som Jonna uttryckte sig förut, när jag gick själv en gång. Hur vågar du? Folk kan ju tro att du inte har några kompisar... So what?! Anser jag, jag kanske vill gå själv om ingen annan ändå följer med. Vad spelar det för roll? Då får väl folk tro att jag är en särling, ett mongo.. som inte har några vänner. Inte bryr jag mig, då finns det värre saker som jag skulle avstå ifrån. Går det en film som jag verkligen vill se, så kan jag gå själv...

Och härmed presenterar jag för Er: Faluns särling som bor i grannkommun.. det är jag det =)

Kommentarer
Postat av: malin

haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback