Bebisar =)

Idag har vi fått "bebisar"... Så himla kul! Än så länge har det bara ramlat ner 6 stycken i botten på "yngelkassen" och fler verkar det vara på väg. Så himla söta :P Verkar som att det bara är platyhonan som föder just nu, hoppas bara att guppyn sätter igång snart, annars måste jag släppa ut henne. Och då sätter hon väl igång när man har släppt ut henne i akvariumet igen :( Nej, jag får återkomma lite senare, måste iväg och handla. Ska koka lingonsylt idag. I måndags var jag ute och plockade lingon med mamma, idag ska jag rensa dem och koka lite sylt hade jag tänkt. Uppdaterar lite senare :) Bye bye!

Kommentarer
Postat av: malin

kul me små bebbar :) alla våra vart ju uppätna :( så nästa gång lär vi oxå ha en sån kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback