1 hel månad har gått...

...sedan jag sist skrev här ute. Vad har hänt? Jag & älsklingen har varit nere i härliga Skåne, det blev nästan 4 underbara veckor. Vi var nere och hälsade på svärföräldrarna. Under den tiden hann vi även med en resa till Bornholm, Köpenhamn och Göteborg. Det var riktigt trevligt kan jag säga. En riktig härlig visit =)

Annars? Jo jag håller just nu på och läser en bokserie, bestående av 12 böcker, är inne i bok 7 och läser. En riktigt bra serie. De svarta riddarna skriven av Margit Sandemo. Den kan jag rekommendera.

Igår blev jag nästan klar med ett broderi, det är litegrann kvar. Kan visa upp en bild på mästerverket när det är klart =)





En bild på oss nere i härliga Skåne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback