Walking Disaster...

...just så känner jag mig. För tillfället känns det som att jag inte orkar med nånting alls överhuvudtaget. Är så trött, så trött. På allt inkl. mig själv... allt jag har att säga är blä. Känns som att jag har fastnat i en återvändsgränd och kan inte ta mig därifrån. Allt jag önskar mig vore att antingen allt skulle ta en ny vändning eller att det bara tar slut... bara sådär pang på. *KaaaBoom* Så är jag putsväck, I am no longer here. Äsch orka sitta och älta det här... =P

Vart tog den så kallade "världens bästa fredag" vägen? Ingen aning om du frågar mig. Vet inte hur jag kunde börja känna så här helt plötsligt. Men alla har vi våra dagar... våra upp och nergångar. Man kan inte vara på tipp topp humör jämt.

Så idag? Jo efter jobbet drog jag till Borlänge... gick på marknaden. Den var "mindre" än vanligt, lite tråkigt om du frågar mig =( Men jag handlade inte mycket. Handlade "mitt marknadsgodis" som jag jämt handlar när det är marknad. Mina älskade mintkyssar, är väl de enda kyssarna jag får inatt om jag säger så. Sedan fick jag tag i en t-shirt för 10 spänn med Blink 182. "En slit och släng" tröja eller en som jag kan sova i då och då. Sedan tröttnade jag ur på marknaden och drog till Kupolen. Men där handlade jag inte ett jota, dröjde inte länge förrens jag tröttnade ur på att gå runt där och irra omkring. Så när jag precis var på väg ut till bilen så ringer Stefan. Så jag åkte hem till honom en sväng och hälsade på. Käkade pizza med Stefan och Kaj... Och nu sitter jag här med lite halvont i armen efter att jag har kört Guitar Hero 2 med Danne ett tag. Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska gå ner och köra lite mer GH2. Bara försöka släppa mina "bekymmer" med superbra musik eller lite god sömn som förhoppningsvis leder till underbara härliga drömmar inatt. Men med min otur så slutar det väl med skräck istället för något härligt njutbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback