Sicken trevlig kväll =)

Lördag.. ehm ja söndag är det väl nu? =P Men iaf... I fredags va jag hemma hos Stefan, blev bjuden på mat och sedan spelade vi Guitar Hero 2. Riktigt kul =) Fick även träffa hans bror på lördan... Åter till dagen idag som va riktigt trevlig. Umgicks med Hanna =) Vi var ut och käkade på Tzatziki, riktigt gott och proppmätt blev jag. Det kändes som om att magen skulle spricka. Jag tog Slouvaki (valde fläskfilé på spetten) och bulgur till det. Riktigt megagott!  Och vi hade en del att prata om, när vi inte har setts på ett tag nu. Och samma samtalsämne kom ju upp som vi brukar diskutera när vi ses. Sedan gick vi på bio, såg "Irene Huss - Tatuerad Torso". Den va bra.. är en svensk kriminalfilm, thriller. Blev faktiskt lite överraskad. Sedan gick vi hem till henne, drack lite te, fortsatte att prata, hon skulle visa mig en grej på datan. Tvn stod på i bakgrunden, första Bourne filmen gick. Sedan så ringde Stefan och pratade lite... alltid lika kul. Och sen har jag knölat i mig en del godis. Jag kommer att se ut som Miss Piggy snart. Klockan blev rätt mycket innan jag kom hem, börjar bli läggdags för mig nu ser jag, klockan är 01:42. Kanske man får drömma nåt riktigt härligt? Måste försöka koppla bort mina tankar nu, jag håller på att bli galen. Tror jag börjar grina snart. Har försökt mig på gitarren, med en grej. Men jag suger ju... jag är så kass =( Känns som att jag aldrig kommer att lära mig att spela. Är inte bra på nånting, fan för mig =P Men det blir väl kanske så här ang. gitarren. Nu när jag vill att jag ska kunna det på en gång... bara så där, pang på. Äsch nu orkar jag inte skriva nåt mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback