Ljuva söndag...

Härlig helg har jag haft.. synd bara att det är måndag imorgon.

Fredagen blev lugn orkade inte så mycket efter jobbet. Kollade på lite film, rätt sjuk var den. "Feed"... vilket resulterade i att jag somnade till 3 ggr under filmen för att jag va så trött. Men det sjuka är ju att det finns sånna där sjuklingar i vår stora vida värld.

Lördagen drog jag och morsan ner på stan en sväng, det var även marknad. Vilket jag inte kan kalla för marknad precis. Vad har hänt med Faluns marknad egentligen? Ja, ja.. jag köpte inget mer än "mintkyssar". De´ e´ la´ så härligt go´a så ;) Sen så var jag in på "Wear it" och kikade. Det slutade med att jag köpte 4 par jeans och ett par svarta byxor. Halva reapriset, för på måndag byter de ägare. Så det här härliga kalaset gick på ca 560 kr för allt. Och det får man nästan ge för ett par byxor. Så det var ju ett fynd som sagt och det är inte fel =) Nu behöver jag verkligen inte köpa byxor på jättelänge. Så vida jag inte svullar på mig och blir fet... =P Och sen? Jadu, mot kvällen var jag hemma hos Stefan och käkade pizza och tittade på film. En underbar kväll hade jag i alla fall, hade riktigt trevligt. Jag skulle egentligen ha varit ut på krogen med Ewa och ett gäng hon känner, men jag kände inte för det...

Och så idag, gick och hämtade källvatten. Dock var dunkarna lite tunga att bära på tillbaka vägen, men jag får väl se det som att jag fick lite styrketräning. Innan det var jag ute och gick raskt i en timme. Ioförsig är det väl lite tråkigt att vara ute och gå själv, men det är tur att jag har mp3 spelare i mobilen =) Det gick så mycket lättare att vara ute och traska med lite ljuv musik i öronen. Dessutom började det att regna efter ca en halvtimme. Men men, lite regn har jag inte dött av. Dessutom var det rätt härligt väder för övrigt, solen som verkligen sken. Så jag känner mig riktigt nöjd idag =) Morsan visade på mig "spelskolan".. funderar på om jag ska beställa och börja. Det är att lära sig spela gitarr, jag ångrar verkligen att jag la av med gitarrspelandet i skolan. Jag hade varit kung på gitarr vid det här laget i så fall. Men, men funderar på om man skulle ha tagit tag i det. För vad är jag bra på? Ingenting känns det som. Lilla tråkiga jag, kan ingenting. Om man bortser från att laga mat, baka och brodera. Men vad är det för bedrifter att komma och skryta med?

Kommentarer
Postat av: hanna

hey där vännen!
klart de är en bedrift å coolt att kunna brodera!! jag kan de då inte. föressten, de dära med gitarr har jag alltid velat lära mej! jag började en kurs, i örebro, å hade min pappas gamla skolgitarr. men de gick inget bra. men de vore superskoj å kunna spela!!
kramis

2007-09-04 @ 00:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback