Hurtbulle...

Oooh nu kom jag precis in ifrån ett litet "pass". *Premiär* Har varit ute och gått with meinen staffs =P Jag har haft de hur länge som helst. Fick de efter att jag hade varit "försäljare" på jobbet. Blev en promenad på nästan en timme. Så jag är mer än nöjd nu. Skönt var det, fint väder. Slutade med att jag fick ta av mig ena tröjan för att jag blev så varm. Annars då? Idag efter jobbet åkte jag hem till "Nenis"... betalade för resan som vi ska dra iväg på den 28:e. Hon, Anders, jag och Madde. Och så fick jag ju träffa gullungen, hon ä´ så go´ så att man skulle kunna äta upp henne =) Inte ordagrant då. Sen åkte jag iväg och handlade. Sen hann jag inte så mycket mer, blev att äta lite lax när jag kom hem och sen ut och gå. Och nu sitter jag här...

Igår tillbringade jag dagen med goe skåningen, hade det riktigt trevligt. Enligt mig då iaf... Vi åkte en sväng till äventyrsbadet och sen tittade vi på Idol och Heroes. Så en underbar dag hade jag efter jobbet iaf =)

Nädu, nu snart börjar Idol, jag får kika lite då och då på det. För nu blev jag så attans sugen på äppelpaj.. med andra ord en smulpaj. Gu´ va gott! *dregglar* Så det ska jag gå in och göra nu! =) Så blir nog den lagomt klar till Heroes börjar. *Smaskens*

*Bie Bie Äppelpie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback