Halloj!

Vad har hänt? Stressigt på jobbet idag. Men det löste sig till slut på ett eller annat vis ändå. Tur att jag fick honom med mig, så lättsamt att jobba med honom iaf. När man väl kom hem blev det dusch, bakning av kladdkaka *mums* och så tittade jag på Idol. Det är ju nu det är roligast att se det, med alla de som inte kan sjunga =) Har suttit i telen en stund med Steffe. Sedan fastnade jag i teleluren med Helena i nästan 1 timme. Jag ser fram emot Tallin resan, hoppas att det löser sig så att vi kan dra iväg i slutet på september. *Håller tummarna* För nu vill jag komma iväg på nåt, bara få dra härifrån, släppa mina "bekymmer" och känna mig fri. Inte behöva tänka på vardagsbestyr och allt annat som surrar i skallen... Och går allt som det ska imörrn, så ska jag iväg å bada med "gåsapågen ifrån Skåne"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback