1 day left....

imorgon är det världens bästa fredag... eller man kan ju alltid hoppas =) Så har jag nåt nytt att uppdatera? Idag har klockan tickat iväg alldeles för snabbt tyvärr. Har tittat på Prison Break, varför måste det sluta så spännande? Spelat gitarr har jag också gjort, mina stackars fingertoppar värker. Kan någon komma och pussa bort smärtan ifrån dem? Tittade på Idol gjorde jag nyss. När det var paus så började brorsan och retas... han satte sig ner med gitarren och härmade mig. Snällt. Härmade mig hur "seg" jag är på att "byta ackord". Är det så här du ska göra imorgon säger han och flinar. Mmmmjovisst. Och sedan så undgår det mig inte att mina tankar kretsar runt, runt... Så "du" finns i mina tankar är allt jag har att säga just nu. Varför har det blivit så här för mig? Ioförsig så är det inte så konstigt, det har jag faktiskt svaret på.... Men det är som det är, jag kan inte styra över det.

Annars då? Igår var jag hem till Stefan och tittade på Idol bl.a. Fick även lyssna på hans ljuva stämma när han klinkade på gitarren. Härligt...

Och snart är det lördag, ser fram emot "Ice" =) Jag hoppas att det blir hur sköj som helst!

Ja just ja... det lär väl säkert bli en till tripp till Borlänge. Det är ju marknad i helgen.

Och sedan avslutar jag det hela med att önska kusin Annelie ännu ett STORT GRATTIS på 30 års dagen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback