Söndag...

Idag åkte jag hem till Annelie & Tommy och hälsade på. Trevligt, trevligt... =) Jag & Annelie drog iväg en vända till Kupolen. Jag fick tag i en tröja (vilket jag sedan upptäckte när jag kom hem att det var ett hål i den. Fast att jag kollade
så noga i affären innan *morr* Men men, det var iaf i sömmen, så man kan nog laga det =) Så jag behåller nog tröjan trots allt, tror jag. Sen köpte jag 2 broderitidningar. Så det blev ingen storshopping precis.Men jag kom inte hem tomhänt iaf =P På hemvägen stannade jag och Annelie till på Take Away och beställde en pizza. Vi delade på en El Taco *mums* =) Kaloribomb No.1. Jag som faktiskt har lyckats att gå ner ca 2 kg tror jag att det är nu. Jag lär väl gå
upp dom snart igen, men jag lär väl se till å sköta mig. Jag som faktiskt har varit så glad nu att jag har rasat ner i vikt på så kort tid, pga att jag inte har mått så bra. Men jag mår bra nu iaf och det är huvudsaken *ler* Nä nu ska jag ta och försöka lägga mig, klockan rinner iväg, tyvärr. Usch jag orkar inte upp & jobba, men jag måste.

Natti natt på er alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback