Värsta ångesten....

bara 3 dagars ledighet kvar.. jag tror jag dör =( Få se vem det är jag får jobba med nu när min arbetskamrat går på semester på måndag. Jag skulle få en "ny kille" med mig... jag hoppas att det blir bra i alla fall.

För övrigt mår jag bra idag, när jag drack igår. Imorse tittade jag på "The Contract", en actionthriller med Morgan Freeman och John Cusack. Rätt bra. Sen satt jag ute i solen en vända och drack lite kaffe och punschrulle. Spelade eventuellt in en grej i datorn som blev klar idag. Ska strax bege mig in till stan och lämna tillbaks filmen och sedan drar jag hem till Hannis... =)

Dagens Guldkille:
Björn Nilsson, en kille som verkligen kan hantera gura och som har en gudomlig röst. Det ryktas om att han ska vara med i årets Idol. Min röst kommer att gå till honom, har svårt att tro att någon kommer att hålla samma mått. Här är adressen till hans hemsida, om nån är nyfiken på att gå ut och lyssna...

http://www.bjornnilssonmusic.com/bjorn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback